Kjøp elbillader over strømregningen

Våre smarte ladepunkter er fremtidsrettede og gir deg en sikker, fleksibel og optimal lading av din elbil. Å koble til din lader kan ikke bli enklere, og regningen kan du betale ned over strømregningen, helt rentefritt! Vi tilbyr Zaptec ladeboks som er ledende innenfor smart ladeteknologi. Vi har sommerkampanje i mai og juni!

I kombinasjon med Kraftriket-appen kan du lade smart, det vil si når strømmen er rimeligst.

Zaptec Go

Zaptec Go

Bygget på ledende teknologi utviklet i Norge, er det verdens minste 22kw (maks strøm) lader av sitt slag, den er like smart på innsiden som den er enkel på utsiden. 6 ulike farger.

Pris: 469 kroner/mnd.

(16.884 kr totalpris – les mer om rentefri finansiering her)

Les mer og bestill

Salg av Easee hjemmelader midlertidig stanset

Kraftriket har midlertidig stoppet salget av Easee ladere, som følge av dialogen mellom Easee og svenske Elsäkerhetsverket i forhold til hvordan sikkerheten i Easee laderen er dokumentert.

Les mer her

Ofte stilte spørsmål

  • Må jeg være kunde for å bestille elbillader?
    Du må være kunde i Kraftriket for å kunne benytte deg av våre tilbud om nedbetaling over strømregningen. Dersom du ikke er kunde kan du enkelt bestille et av våre produkter ved å velge "Strømavtaler" i menyen. Ta kontakt med oss hvis du trenger hjelp.
  • Kan jeg styre ladingen via en mobilapp?
    Både Easee og Zaptec er moderne ladere og du har full kontroll over ladingen via deres mobilapper. Kraftriket-appen støtter i tillegg smart lading for mange bilmerker om du velger Easee eller Zaptec lader. Klikk her for å se oversikt over hvilke bilmerker.
  • Hva er smartlading?
    Smartlading betyr at du kan være sikker på at ladingen foregår i de rimeligste timene. Vi tilbyr smartlading via Kraftriket-appen for våre kunder. Smartladingen kobler seg enten direkte til din bil, eller til din Easee/Zaptec lader. Støtte for flere biler og ladere legges til fortløpende. Les mer om smartlading.
  • Hvorfor blir jeg kredittsjekket når jeg allerede er kunde?
    På alle våre produkter hvor kunden ønsker å inngå en nedbetalingsavtale med oss, eller der beløpet overstiger et visst nivå, så krever vi en nylig kredittsjekk. Dette er en del av vår kredittpolicy. Dersom det er spesielle forhold som gjør at du ikke er kredittverdig, ta kontakt med oss, så ser vi på løsninger sammen.
  • Hva skjer dersom jeg flytter og fortsatt ikke har betalt ned elbilladeren?
    En elbillader er en fast installasjon, og kan ikke tas med når du flytter. Dersom du har en elbillader på nedbetalingsavtale hos oss når du flytter, så vil elbilladeren sluttfaktureres når du sier opp strømavtalen. Da vil hele restbeløpet komme på sluttfaktura.
  • Kan jeg betale inn ekstra på laderen?
    Ja, du kan betale inn ekstra på laderen. Da er det viktig at du merker beløpet med "ekstra innbetaling lader", så vil vår økonomiavdeling sørge for at det avregnes mot restbeløpet på laderen, og ikke mot selve strømregningen.
  • Kan jeg ha flere ladere på samme kurs?
    Ja, du kan ha inntil 3 ladere på hver kurs. Laderne deler da effekten på kursen hvis du lader med flere ladere samtidig.
  • Kan jeg angre et kjøp?
    Forbrukeren har 14 dagers angrerett fra dagen avtalen er inngått. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, så kan du fylle ut angrerettsskjema og returnere dette til oss. Klikk her for å laste ned angrerettskjema.