Pallplass i Kundeserviceprisen 2020

Vi jobber hver dag med å gi våre kunder gode opplevelser i møte med oss. Derfor er vi ekstra ydmyke og ikke minst stolte, når vi nå har blitt kåret til det tredje beste kundesenteret i strømbransjen!

Vi er opptatt av å være tilgjengelig og til stede for våre kunder. For oss betyr det at du slipper lange telefonkøer og mange dagers ventetid før du får svar fra oss. Vi ønsker også å gjøre strøm forståelig for deg som kunde slik at du blir godt ivaretatt.

Gjennom denne undersøkelsen har vi fått mange gode tilbakemeldinger på hva vi gjør riktig, og ikke minst hva vi kan bli enda bedre på. Og DET ønsker vi å gjøre noe med. Vi fortsetter vårt kontinuerlige arbeid for at Kraftriket skal bli «best i klassen» på kundeservice!

Dersom du ønsker å lese mer om kundeserviceprisen 2020 finner du informasjon ved å klikke her.