Kundeserviceprisen ble delt ut for 12 gang i år, 18 bransjer og hele 153 selskap er målt. Undersøkelsen er gjennomført fra november til mars 2017/18. Undersøkelsen gjennomføres med Mystery Shoppers engasjert av See You AS. Det er gjennomført 3.825 henvendelser.
I kategorien Energi ble Kraftriket kårets til den nest beste av 14 nasjonale selskap. Og våre kundebehandlere på Fagernes og Hønefoss ble energibransjens beste!
Vi er med for første gang, og er veldig glade for det gode resultatet. Det forteller oss at vi gjør mye riktig og at vårt fokus på kundeservice settes pris på. Vi jobber kontinuerlig med vår kundeservice i alle kanaler og er glad for at årets undersøkelse også tok for seg nye kanaler som chat, kontaktskjema og messenger.
Undersøkelsen gir oss god innsikt i hvilken forventning dere kundene har for hvordan dere ønsker å bli mottatt av oss. For oss er kundesenteret selve navet i Kraftriket, og viktigere enn noen gang!
For mer informasjon om undersøkelsen les gjerne mer her.
Foto: Fotograf Cathrine Dokken